המשרד הוא הפנים של העסק או החברה. המפגש הראשוני של הלקוח עם חלל העבודה של החברה יכול להשאיר בו רושם רב, ולאו דווקא בשל הקפה הטוב או השירות הלבבי שקיבל. ייתכן שרבים מאתנו אפילו אינם מודעים לכך, אך לרושם הראשוני שלנו תורמים גורמים שונים ובהם עיצוב המשרד, הצבעים השולטים בו, סידור החלל, האווירה השורה בו, הנוף הנשקף מחלונותיו ועוד. אותו רושם ראשוני יכול להשפיע על האופן שבו מעריך הלקוח את החברה ועל נכונותו לשלם על שירותיה, ועל כן יש לו משמעות רבה.
תמונות למשרד משקפות את ערכי החברה
לעיצוב משרד יש כללים רבים וגישות מגוונות, אך אנו רוצים להתמקד בשלב האחרון של העיצוב – בחירת תמונות למשרד שיקרינו את הערכים ואת המסר שבחרנו להעביר וישרו את האווירה הרצויה. אלו ייגזרו במידה רבה מתחום העיסוק של החברה, מאופי השירותים או המוצרים שלה, מקהל היעד שלה וממטרותיה העסקיות. למשל, חברה העוסקת בתחום יצירתי או חדשני צריכה לשקף זאת בתמונות מקוריות ומיוחדות בסגנון דינמי ומלא צבע, ומצד שני, חברה העוסקת בפיננסים למשל צריכה לשקף את ערכי האמינות, היציבות והאחריות בתמונות באווירה רגועה ובצבעוניות מאופקת וטבעית. תמונות של פרחים למשל רומזות לצמיחה, בעוד תמונות של ים או של נוף פסטורלי משקפות יציבות שלווה, תמונות אורבניות משרות אווירה דינמית וצעירה, בעוד תמונות של טבע דומם משרות אווירה רגועה ורצינית.
בהקשר זה, כדאי להתייחס גם לצבעי המותג וסגנונו. חשוב שתמונות למשרד יתאמו את השפה העיצובית המשרתת את החברה, כך שהן יהוו חיזוק למותג ולא יסתרו אותו. למשל, אם המותג שלכם מדבר בשפה של טבע וצמיחה וצבעיו ירוקים, כדאי להתאים למשרד תמונות טבע בגוונים דומים, שייצרו רושם שלם וחזק יותר על המבקרים.
התאמת התמונה לעיצוב המשרד
בבואנו לבחור תמונה למשרד, עלינו להתייחס לעיצוב החלל כולו. למשל, עיצוב מודרני בקווים נקיים ובגוונים בהירים וקרים ניתן "לשבור" בתמונה בצבעוניות מתפרצת שתהווה מוקד עניין מרכזי בחלל או לבחור דווקא להשלים את האווירה בתמונת שחור לבן אלגנטית ומאופקת. עיצוב קלאסי בגוונים חמים ועם ריהוט כבד ישתלב נהדר עם תמונות נוף דרמטיות בצבעוניות טבעית, ומשרד בסגנון אורבני צעיר יקבל את המגע הסופי עם תמונות עירוניות מלאות בתנועה.
חשוב להתייחס גם למיקום התמונה במשרד – האם היא תיתלה בכניסה ותקבל את פניהם של הנכנסים? האם היא מיועדת לחדר ישיבות המארח שותפים עסקיים? האם היא תיתלה בחלל העבודה הפרטי של העובד? בכניסה למשרד נרצה להציג תמונה מרשימה ומעניינת המושכת תשומת לב רבה, ואילו בחלל פרטי נעדיף תמונה סולידית המשתלבת עם סביבתה ואינה מהווה מוקד עניין מרכזי. בנוסף, חשוב לוודא כי תתקיים פרופורציה טובה בין גודל החלל לגודל התמונה הנתלית בו – בחלל גדול ומואר מומלץ לתלות תמונה גדולה ובולטת ובחללים קטנים וחשוכים מומלץ לתלות תמונות קטנות יותר בגוונים בהירים וחמימים שיאירו את החדר וייצרו אשליית מרחב.
שילוב של תמונות למשרד עם אמנות מסוגים שונים
זכרו כי לא רק תמונות יכולות לקשט את המשרד, אלא גם יצירות אמנות נוספות, כגון פסלים, אביזרים מיוחדים או אפילו ריהוט מעוצב ויוצא דופן. יצירת שילוב נכון בין פריטי אמנות מסוגים שונים תעניק למשרד אופי יוקרתי ומקורי ותיצור עניין רב בקרב המבקרים. זכרו למצוא שפה משותפת לפריטי האמנות השונים המוצגים זה לצד זה – התייחסו למרקמים, גבהים, צבעים ואפקטים וצרו קולקציה המשתלבת יחד אך גם מגוונת דיה ליצירת עניין ואופי מיוחד.
אתר פוטו ארט מציע מבחר רחב ועשיר של תמונות למשרד שצולמו על ידי מיטב הצלמים בארץ ונמכרות בו בבלעדיות. איכות הדפסה מעולה על מגוון חומרים ובמגוון גימורים תבטיח כי התמונה תקבל את האופי הנכון ותספק את הרושם הרצוי. אז לאחר שתתרשמו מכל מה שיש לנו להציע, אתם מוזמנים לקבל מהמומחים שלנו ייעוץ מקצועי ואישי שיהפוך את המשרד שלכם לכזה שפשוט אי אפשר לשכוח.
את התמונות ב Photo-Art תוכלו להדפיס על גבי מגוון רחב מאוד של חומרים ובשלל גמורים. אנחנו יודעים שזה קצת מבלבל ולכן אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ חינם שבה נציג לכם את כל האפשרויות, כי אין טוב ממראה עיניים!
לתאום הפגישה, התקשרו:
054-5749-946
054-5749-946